piątek, 20 maja 2016

Wrocław

Witajcie! Co u Was? Tydzień temu udało mi się spełnić moje małe marzenie. Nareszcie odwiedziłam Wrocław!! Było ono długo na mojej liście do zrobienia, ale jestem przeszczęśliwa, że je wykonałam. Powiem Wam, że jest to bardzo piękne miasto. Architektura urzeka, a otaczająca ją przyroda dopełnia krajobraz. Zwiedziłam Ogród Japoński, Ogród Zoologiczny, w którym jest niesamowite Afrykarium i na prawdę dużo zwierząt. Koniecznie musicie odwiedzić to miejsce przy okazji pobytu. Bardzo podobała mi się również Starówka. Miała swój urok, a architektura po prostu... śliczna. Byłam tam tylko niecałe trzy dni, ale mam nadzieję, że będę miała okazję przyjechać tam ponownie.









Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. ♥

9 komentarzy:

  1. Mieszkam pod Wrocławiem i nigdy nie mam okazji go dokładnie zwiedzić,zbyt mało czasu,nauka,treningi.Wrocław jest na prawdę ślicznym miastem,przyroda urzeka!Bardzo fajnie,że udało ci się zwiedzić Wrocław.Mam nadzieję,że mi również przybędzie okazja.Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do Wrocławia wybieram się już w przyszłym miesiącu, śliczne zdjęcia *.*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do Wrocławia mam prawie całą Polskę do przejechania, ale kiedyś na pewno odwiedzę te miasto ;)
    Pozdrawiam! ;)
    Zapraszam do mnie! Nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że Wrocław to jedno z najpiękniejszych miast w Polsce. To już któryś raz w tym dniu, że czytam i oglądam zdjęcia z tego miejsca, i żal mnie dotyka, że tam nie jestem!
    Rewelacja!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WROCŁAW- kocham to miasto <3
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie zazdroszczę Ogrodów Japońskich, ja nie zdążyłam ich odwiedzić w trakcie pobytu we Wrocławiu, zdjęcia są absolutnie piękne!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/but-tomorrow-well-be-shining-brighter.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Whoa, ogród japoński to musi być coś, i Afrykanarium! Ja u ciebie po raz pierwszy, ale już wiem że nie ostatni :D Bardzo masz łądne włosy i ogólnie jesteś śliczna *^*

    OdpowiedzUsuń
  8. Whoa, ogród japoński to musi być coś, i Afrykanarium! Ja u ciebie po raz pierwszy, ale już wiem że nie ostatni :D Bardzo masz łądne włosy i ogólnie jesteś śliczna *^*

    OdpowiedzUsuń