niedziela, 12 czerwca 2016

Vacances

Witajcie! Co u Was?  Jak mijają Wam ostatnie dni tego roku szkolnego?  Moje oceny są już w większości wystawione, zostały tylko nieliczne przedmioty, z których na szczęście nie muszę nic poprawiać, więc można powiedzieć, że mam już prawie wakacje.  Ostatnie tygodnie minęły na wysokich obrotach i myślę, że każdemu przydadzą się dwa miesiące wolnego. Wakacje mam zamiar spędzić aktywnie i jak najmniej siedzieć, w domu, tracąc czas. Na pewno odwiedzę moje ciocie, które mieszkają w Norwegii. Na samym początku mojego blogowania  dodałam wpis z tamtego miejsca. Jeśli jeszcze go nie widzieliście możecie zobaczyć go tutajUważam, że kraje Skandynawskie to jedne z piękniejszych miejsc na całym świecie i w przyszłości chciałabym je zwiedzić, podróżując kamperem. Mam nadzieję, że uda zarobić mi się parę groszy, aby odciążyć rodziców. Mam też w planach pojechać z rodziną na wakacje oraz odwiedzić Bałtyk z Karoliną i Klaudią, które mogliście poznać tutaj. Oczywiście poza wyjazdami będę spotykać się ze znajomymi i jeździć nad pobliski zalew, aby grać w Kajak Polo .

A Wy jakie macie plany na wakacje?

Przygotowałam dla Was prostą stylizacje, która idealnie sprawdzi się na upalne dni. Za obiektywem stała moja mama, która kolejny raz mnie nie zawiodła. Zresztą efekty możecie ocenić sami. :)







Buty - Vans
Bluzka - Topshop
Ogrodniczki - Bik Bok
Bransoletki robiłam sama


Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. ♥

2 komentarze:

  1. Ja osobiście w wakacje chcę wypocząć. Ten rok szkolny był taki ciężki dla mnie, że aż szkoda gadać. Oczywisiće po 3 latach przerwy od wyjeżdżania na wakacje gdzieś w tym roku pojadę do Holandii lub na Węgry :)
    Udanych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonany designe bloga ! Mama ma talent do fotografii ale nie trudno o to z taką modelką :D
    Świetny blog na pewno zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń